loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 261 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

چگونگی عذاب شمر ملعون

ایشان یک روز در حالی که گریه می کردند، فرمودند: مدت هافکر می کردم که خداوند چگونه شمر را عذاب می کند؟ و جزای آن تشنه لبی و جگرسوختگیحضرت امام حسین(ع) را چگونه به او می دهد؟

شبهنگام در خواب دیدم آقا امیرالمومنین(ع) در مکانی خوش آب و هوا روی صندلی نشسته ومن هم خدمت ایشان ایستاده ام. دو کوزه نزد ایشان بود فرمود: امینی کوزه ها را بردارو برو از آنجا آب بیاور. اشاره فرمود به محلی که بسیار باصفا و باطراوتبود.

 

استخری پر آب و درختانی بسیار شاداب در اطراف آن بود کهصفا و شادابی محیط و گیاهان قابل بیان و وصف نبود. کوزه ها را برداشتم و به آن محلرفتم و آنها را پر از آب نموده تا حرکت کنم و به خدمت حضرت امیر(ع) بازگردم، ناگهاندیدم هوا رو به گرمی نهاد و هر لحظه گرمی هوا و سوزندگی صحرا بیشتر می شد دیدم ازدور کسی به طرف من می آید و هر چه به من نزدیک تر می شود هوا گرم تر می شود گوییهمه این حرارت از اوست، در خواب به من الهام شد که او شمر قاتل حضرت سیدالشهدا(ع) است. وقتی به من رسید دیدم هوا به قدری گرم و سوزان شده که دیگر قابل تحملنیست.

آنملعون (شمر) هم از شدت تشنگی نزدیک بود هلاک شود. رو به من کرد و تقاضای آب کرد. گفتم اگر هلاک هم بشوم نمی گذارم از این آب قطره ای بنوشی.

ناگهان به من حمله ور شد من دیدم الان است که کوزه را ازمن بگیرد و آب بخورد با اینکه می دانستم کوزه ها متعلق به حضرت امیر(ع) است آنها رازمین زده و شکستم. تا کوزه ها شکست آب های درون کوزه بخار شد انگار قطره آبی درکوزه ها نبوده است.
او که از من ناامید شد به طرف استخر رفت. من بی اندازه غمگینو مضطرب شدم که مبادا آن ملعون از آب استخر بنوشد و سیرآب گردد، به مجرد رسیدن اوبه استخر آب استخر خشک شد که گویی سال هاست یک قطره آب در آن نبوده است. درختانکنار استخر هم خشک شدند او از استخر مایوس شد و از همان راه که آمده بودبرگشت.

هرچهدورتر می شد هوا رو به صافی و شادابی گذاشت و درختان و آب استخر به طراوت اولبازگشتند.

بهحضور حضرت علی(ع) شرفیاب شدم. حضرت همراه با لبخند رو به من کرد و فرمود: خداوندمتعال این چنین آن ملعون را جزا و عذاب می دهد. اگر یک قطره از آن آب می نوشید ازهر زهری برایش تلخ تر و از هر عذابی برایش دردناک تر بود بعد از این فرمایش از خواببیدار شدم.

 

منبع: ashuora.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 3,820
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,820
  • بازدید ماه : 201,365
  • بازدید سال : 1,505,810
  • بازدید کلی : 7,705,112