loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 888 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

سلام.... اول یه چیزی بگم کل اینترنت رو زیر و رو کنی نمیتونی

پیدا کنی چجوری تو روم عکس میزارن...

ولی من تو وبلاگم برای اولین میگم که چجوری توی چتروم عکس بذارید خیلی ساده وراحته

مثل آب خوردن فقط دوتا کار انجام میدی...

برین ادامه مطلب تابدونید اون دوتا کار چیه؟؟

خب اول باید برید عکستونو آپلود کنید...

بعد که عکس مورد نظرتونو آپلود کردید....چند تا لینک به شما میده

 

خب مرحله دوم....

من الان یه عکسی رو آپلود کردم  به شکل زیر....

[URL=http://8pic.ir/][IMG]http://site.ir/images/4h95ynz0y2dno230frc.png[/IMG][/URL]

تنها کاری که باید بکنم ویرایش لینک بالاست خوب دقت کنید...

 

[img]http://site.ir/images/4h95ynz0y2dno230frc.png[/img]

 

به همین راحتی تمام شد ...دقت کنید اگه اپلود مستقیم هم کردید اشکالی ندارد

 

فقط لینک رو بین دوتا تگ [/img]و[img]

 قرار بدید حله.... البته خیلی چتروم ها بستن راهشو وخیلی ها هم نمی دونند چجوری ببندند

راهشو اگه چتروم دارید بگید تا بگم راه بستن شو....البته من مال چتروم

خودمو نبسته بودم ولی بعضی از دوستان جنبه نداشتن مجبور شدم ببندم منم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 271
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 609
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 7,139
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86,832
  • بازدید ماه : 339,439
  • بازدید سال : 1,954,726
  • بازدید کلی : 8,154,028