loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 426 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام دوست دارم

 

babak jahanbakhsh دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی  بابک جهانبخش به نام دوست دارم + متن آهنگ در ضنت ایتن دو آهنگ در کنسرت پخش شده است. برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید

 

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام دوست دارم

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام دوست دارم

خیلی وقته دلم میخواد بگم بگم دوستت دارم بگم دوستت دارم

از توچشمای من بخون که من تو رو دارم فقط تو رو دارم بی تو کم میارم

نبینم غم اشک تو چشمات نبینم داره می لرزه دستات نبینم ترس تو نفس هات ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیا منم سخت میگذره همه شب هام ببین دوست دارم ببین دوست دارم

دوست دارم وقتی که چشام تو میبیندی با من به درد های این دنیا میخندی آروم میشم بگی از غم دل چندی

دوست دارم من اون چشم های قشنگ.تو دارم میخونم واست این آهنگ تو هر چی میخوای بگی از دل تنگ تو بیا بهم بگیم دوست تون دارم

نبینم غم اشک تو چشمات نبینم داره می لرزه دستات نبینم ترس تو نفس هات ببین دوست دارم

منم مثل تو با خودم تنهام منم خسته از تموم دنیا منم سخت میگذره همه شب هام ببین دوست دارم ببین دوست دارم

دوست دارم من اون چشم های قشنگ تو دارم میخونم واست این آهنگ تو هر چی میخوای بگی از دل تنگ تو بیا بهم بگیم دوست تون دارم

 

Download

 

منبع: livefun.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 4,909
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84,602
  • بازدید ماه : 337,209
  • بازدید سال : 1,952,496
  • بازدید کلی : 8,151,798