loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 251 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

 اس ام اس عاشقانه جدید (1)

اس ام اس عاشقانه

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه ، ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ... فضای اتاق برای پرواز کافی نبود 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یه بار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

کاش تو چایی بودی و من قند ، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه...

کافیست بنویسی : دوستت دارم 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است! 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا / تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

بیشتر از دیروز ، کمتر از فردا ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدا ، بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

بگو یارم کجاست تا خاک پایش را سرمه ی چشمانم کنم 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست / یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست

 

منبع: tafrihi3.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 281
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 616
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 7,482
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 87,175
  • بازدید ماه : 339,782
  • بازدید سال : 1,955,069
  • بازدید کلی : 8,154,371