loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 226 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم با بالا ترین کیفیت
ترانه : سید محمد کاظمی ، ملودی : عماد طالب زاده ، تنظیم : پیام هوشمند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم :

تو شبیه معجزه خیلی بی ملاحظه دل می بری

از تموم عاشقا حتی دیوونه ها دل عاشق تری

دل به دل تو میدم چون که با تو فهمیدم عشق یعنی چی

تو چشای تو دیدم مثل خودم داری عاشق میشی

من به چشمای تو جونمم مدیونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

ساعت ها خیره به چشم تو می مونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

چی می خوای از جونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

♫♫♫♫♫♫

درست همون که دل من می خوادی

ببین چه آسون تو دلم افتادی

تو با زمونه من وآشتی دادی

چه دل نشینه نگاه خاص تو

اجازه می خوام بمیرم واسه تو

بگو به من همیشه احساس تو

من به چشمای تو جونمم.مدیونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

ساعت ها خیره به چشم تو می مونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

چی می خوای از جونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید شهروز به نام چی میخوای از جونم

♫♫♫♫♫♫

من به چشمای تو جونمم مدیونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

ساعت ها خیره به چشم تو می مونم

تو فقط بگو به من چی می خوای از جونم

چی می خوای از جونم

MP3 – 320

Saeid Shahrouz – Chi Mikhai Az Joonam

MP3 – 128

Saeid Shahrouz – Chi Mikhai Az Joonam

 

منبع: pop-music.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 536
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 5,647
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 85,340
  • بازدید ماه : 337,947
  • بازدید سال : 1,953,234
  • بازدید کلی : 8,152,536