loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 262 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس غم انگیز جدید

اس ام اس غم انگیز جدید

اس ام اس غم انگیز جدید

اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
نگرانم نباشید...من خوبم!
از همان خوب هایی که پدربزرگم بود و صبحش مـــُردღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
قتی کسی را همه طرد کردند آن وقت خدا او را پناه میدهد ومیگوید:"خودم تورا میخواهمღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
تو همیشه میگفتی:من یه تار موی تورو به هیچکس نمیدم!
آنقدر تارموهای من را به این و آن دادی تا کچل شدم...
حالا برو و دست از سر کچلم بردارღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
سلامتی پسری که موقع خداحافظی به دوست دخترش گفت : اگه بری میشی اسم دخترم
اگه بمونی میشی مادرشღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین


به خاطراتت بگو که اینقدر جلوی دست و پای من نباشند !
دیروز باز کنار همان نیمکت همیشگی زمین خوردمღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
زیادی خوبی نکنید!
انسان است و فراموشکار. از تنهاییش که در بیایدتنهاییت را دور میریزند.
پشت میکنند به تو و به گذشته اش
حتی زمانی میرسد که به تو میگوید شماღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
فاجعــــه یعنى… آنقدر در تو غــرق شـــده ام
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــق یعنى همیღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
فریادهامرده اند...
سکوت حاکم سرزمین بی کسی است...
میگویند خداتنهاست...
ماکه خدانیستیم چراتنهاییم؟ღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
عشق رویاهای من کسیه که حتی اگه مثه سگ و گربه به جون هم افتادیم شب نذاره از بغلش جم بخورم و بگه: آشتی نکردیم ها!!!!!!!!من بدون تو خوابم نمیبرهღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
چطور شد که خواستی پریشون بشم؟
چرا خواستی که تیره و تار شم؟
نمیگم مقصر تو هستی ... ولی ...
تو باعث شدی دس به سیگار شمღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
دلم میخواهد دوباره بازگردم
به جایی که ، روزی فکر میکردم .... امن ترین جای جهان است
آغوش مادرمღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
گر ز آزردن من هست غرض مردن من
مردم آزار مکش از پی آزردن من ღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
اگر نمی توانید قلمی برای نوشتن خوشبختی کسی باشید؛
دست کم بکوشید پاک کنی خوب برای زدودن دلتنگیاش باشید ღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
غریبانه...شکستم من دراینجا...تک وتنهااღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
این عشق با آدمیزاد چیکار میکنه؟؟
مثل اسید روح و قلب آدم و میسوزونه
جوری که دیگه هیچ وقت دیگه مثل اول نمیشه
خدا نکنه عشقی تبدیل به
نفرت بشهღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
راست گفتی تنهایم نمیگذاری
من هستم و
رقص پرده به آواز نسیم و
پنجره ای گشوده به حیرانیღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین
توی هفت تا آسمون من یه ستاره ندارم
کسی که عشق منو به یاد بیاره ندارم
ندارم دلی که یه لحظه به یادم بزنه
ندارم هیچکسی رو که فکر کنی یار منهღღ
اس ام اس غم انگیز سوزناک غمگین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 250
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 588
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 6,377
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86,070
  • بازدید ماه : 338,677
  • بازدید سال : 1,953,964
  • بازدید کلی : 8,153,266