loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 311 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

جدیدترین جوک های خنده دار | جک های خیلی خنده دار جدید

  

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

این که تو فیلما نشون میدن زن با پاشنه بلند میدون همش جلوه ها ویژس

الان دختر خالم با کفش پاشنه بلند نشسته بود رو مبل چایی از دستش افتاد :|

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

پشه اومده خونمون

مامانم میگه : بزار خونتو بخوره سنگین شه بکشیمش ...

شب نیاد داداشتو بخوره ...

من مامان و بابای واقعیم رو می خوام :(

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

داداشم زد شیشه ی ادکلونو شیکوند

با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار سریع بکش روش حیفه

تو کف مدیریت بحرانشم |: ... :D

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

روز انتقام نزدیکه ...

یه روز میاد که یخچال هی میاد در اتاقمون رو باز میکنه و میره :|

بعله :d

 

  

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

تو جمع داشتیم فیلم میدیدیم که طرف دو شخصیته بود ...

زرت و زرت میزد آدم می کشت ،

یه ساعت بعد مث یه بچه گوگولی عاشقانه نگات میکرد ...

بابام : خانوم نکنه این بچمونم دو شخصیته باشه ؟

مامانم : نه بابا خیالت راحت ، این از اولش هم بی شخصیت بود

چه برسه به اینکه بخواد دو شخصیته باشه :)

ینی تخریب در حد هیروشیما !

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

شما هم مث من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید

حتما باید عددش رند باشه ؟

یا فقط من سادیسمی ام عایا ؟

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

با مامانم میگم : دلم گرفته

میگه : چاه بازکن تو کابینته !

ینی محبت تو خانواده ی ما موج میزنه :|

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

تلویزیون داشت می گفت : کودک لطیف است و به آرامی با او برخورد کنید ...

من خطاب به مامانم : مامان من لطیفما !

مامانم : پسر تو دیگه از لطافت دراومدی کثافط شدی

به نظر شما اسم آلبوم اولم رو چی بزارم ؟

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

www.chakelz9.ir

 

 

 

دوستم داشت یکی رو میزد ، بهش گفتم : به خاطر من نزنش !

گفت : تو خفه شو که الان میام جوری میزنمت که صدای بز بدی ...

هیچی دیگه از نفوذم در بین دوستام خیلی خوشحال و قانعم :|

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

یه سریا همچین می گن ما تفریحی سیگار می کشیم

انگار بقیه به خاطر عذاب و شکنجشه که میکشن ..

والا !

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم

هر چی باشه آدم خودش باید به زندگیش هیجان بده :)

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

به بچه داداشم که به زور 9 سالشه میگم داماد عمه میشی بیای دخترمو بگیری ؟

میگه : حالا وایسا بینم شوهر گیر خودت میاد ؟

حالا من : اگه شوهر گیرم اومد تو میای دخترمو بگیری ؟

برادر زادم : اگه باهام کل کل نکنه و سیبیل نداشته باشه و کلا زن زندگی باشه شاید بگیرمش

من : من هم سن این بودم فک می کردم مامان و بابام با هم خواهر برادرن :|

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومد تو اتاقم و گفت :

یه بسته گوشت تو فریزر بوده تو برنداشتی ؟

خو مادر من من درنده ام ؟ گربه ام ؟ چی ام ؟

که فکر کردی میتونم یه بسته گوشت یخ زده و خام رو برداشته باشم !

 

 

جدیدترین جوک های خنده دار 92 | جک های خیلی خنده دار جدید 2013

 

 

یه سریا هستن منتظرن که سال تحویل شه

بگن مایه ساله حموم نرفتیم !

یا پارسال تا حالا نخوابیدیم !

مثلا خیلی با نمکن این افراد ؟

باهاشون جر و بحث نکنید ، اینا با خودشون که هیچ با کودک درونشون هم درگیرن :|

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 247
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 590
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 6,479
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86,172
  • بازدید ماه : 338,779
  • بازدید سال : 1,954,066
  • بازدید کلی : 8,153,368