loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 229 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ اوج احساس از محمد علیزاده و حامد کولیوند

دانلود آهنگ اوج احساس از محمد علیزاده و حامد کولیوند

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده بهمراهی حامد کولیوند به نام اوج احساس + متن آهنگ
ترانه و ملودی : محمد علیزاده – تنظیم : میلاد ترابی

 

۱۲۸-mp3

Mohammad Alizadeh Feat Hamed Kolivand – Ooje Ehsas

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

| متن آهنگ |

به خاطرت این همه خاطره که توی راهه تمومه

بمون که خوشبختی حق هردو مونه

تو یک نفر واسم از هر نظر یجورایی بی نظیری

این علاقه رو ازم هیچ وقت نمیگیری

خیلی خیلی می خوامت تو رو

پس نرو تا تورو دارم صبر رو قرارم خیلی دوست دارم

خیلی خیلی می خوامت تو رو

پس نرو تا تورو دارم صبر رو قرارم خیلی دوست دوست دوست دارم

ترو می خوام تو اوج احساس

ببین چه حسی تو چشم ماست

قرار بی قرار همشیم

همونی که بهت میگم شیم

راضی نشو عشقم بمیرم از غم

نزار که تنها شم

خیلی خیلی می خوامت تو رو

پس نرو تا تورو دارم صبر رو قرارم خیلی دوست دارم

خیلی خیلی می خوامت تو رو

پس نرو تا تورو دارم صبر رو قرارم خیلی دوست دوست دوست دارم

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 323
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 829
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 7,059
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,059
  • بازدید ماه : 7,059
  • بازدید سال : 1,997,788
  • بازدید کلی : 8,197,090