loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 279 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

جیمی مانکن مدل لباس سال :

جیمی یکی از معروف ترین مانکن های فاشن نیوز و مدل لباس سال مسلمان شد که جالب این است که

جیمی به مواد مانند شیشه اعتیاد داشته و مدت 5سال درگیر ان بوده است.

جیمی

جیمی که هفته گذشته به دین مبین اسلام مشرف شده، پیش از آن به عنوان مانکن در یک مزون لباس مشغول به کار بوده و آنطور که خود بیان می کند برای حفظ ظاهرش، دست به اقداماتی چون مصرف مواد مخدر زده و به مدت پنج سال اعتیاد شدید به اینگونه مواد داشته است.
جیمی دلیل اصلی مسلمان شدنش را احترام اسلام به زنان عنوان کرد و گفت: «من در یک خانواده مسیحی به دنیا آمدم؛ ولی هیچ وقت جوابی برای سؤالاتم درباره خداوند پیدا نکردم و تا سن 31 سالگی نتوانستم خدا را احساس کنم. دلیل این که به دین اسلام جذب شدم، همسر ایرانی ام بود. تحقیقات بسیاری درباره دین اسلام انجام دادم. در اخبار خشونت ها و ظلم و ستمی که به مسلمانان می شد را می دیدم و می خواستم دلیل اینکه مردم، از مسلمانان بیزارند را بدانم. بنابراین تصمیم گرفتم تا اسلام را بهتر بشناسم و بدانم که چطور دینی است! هر چه بیشتر درباره اسلام تحقیق می کردم، بیشتر به آن علاقه مند می شدم و دلیل اصلی این علاقه، احترامی بود که اسلام برای زنان قائل می شد.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 426
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 5,006
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84,699
  • بازدید ماه : 337,306
  • بازدید سال : 1,952,593
  • بازدید کلی : 8,151,895