loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 209 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

امیر تتلو : سینمای ایران بدجوری داغون شده !

امیر تتلو : سینمای ایران بدجوری داغون شده !!!

امیرحسین مقصدلو معروف به امیر تتلو در صفحه فیسبوک خود اظهار نظر جالبی در مورد سینمای ایران کرده است.

راستش من فکر می‌کنم که یک مسئولیت جدید دارم !!!! اونم بخاطر اینکه اینجا کشور منه !! خودم به این نتیجه رسیدم که سینمای ایران بدجوری داغون شده !!!!! نشستم فکر کردم کلی‌ فیلم دیدم فیلمای قدیمیرو !!!! دیدم تمام موزیک‌های قدیمی‌ که خواننده‌های قدیمیمون خوندن و ترکیده و همه باهاش خاطره دارن ، همه موزیک متن و تیتراژ این فیلماست !!! دیدم علی‌ سنتوری تنها دلیل ترکیدنش موزیکش بود !!! دیدم که موزیک و سینما رابطه ی مستقیم دارن و سینمای ما موزیک رو کاملا از دست داده !!!!!!! دیدم که اگه مثلا “خونه خوبه” موزیک متن فیلم “میم مثله مادر” بود، اون‌وقت چه اتفاقی میفتاد ؟؟؟!!! من بهتون قول می‌دم که اگه اجازشو بگیرم می‌تونم سینمای ایران رو دوباره درست کنم !!! میشه لطفا یکم دعا کنید ؟!! اینکار به یه معجزه هم نیاز داره که فقط و فقط با دعای شما درست می‌شه.

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 318
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 839
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 8,277
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 8,277
  • بازدید ماه : 8,277
  • بازدید سال : 1,999,006
  • بازدید کلی : 8,198,308