loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 477 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید افشین آذری و محمدرضا شعبان زاده به نام ۱۰۰ ۱۰ ۱

( ترانه و موزیک و تنظیم : افشین آذری )

دانلود آهنگ جدید افشین آذری و محمدرضا شعبان زاده به نام ۱۰۰ ۱۰ ۱

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده افشین آذری و محمدرضا شعبان زاده به نام ۱۰۰ ۱۰ ۱

MP3 – ۳۲۰

MP3 – ۱۲۸

—————————————

متن آهنگ جدید افشین آذری و محمدرضا شعبان زاده به نام ۱۰۰ ۱۰ ۱

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه

بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خسته ام چیه

اگه نمیخواستم توی یه لحظه حالتو جا می آوردم

حتی یه نفر حتی نه ده نفر صد نفر جات می آوردم

************

میدونی هر کاری کردم که باهات خوب شم نشد

میدونی هر کاری کردم تو دلت جاشم نشد

من به خاطرت یه دنیا هر چه دیدم از همه

هر چی که داشتمو دادم به تو من باز هم نشد

برو تو خدا رو شکر کن که هنوز دوست دارم

لحظه لحظه خاطره من از شب و روزت دارم

یه کاری باهات میکردم که یه عمر بسوزی تو

خدا رو شکر کن هنوز غیر تو ناموست دارم

************

اگه نمیخواستمت بهت میگفتم طرف حساب تو کیه

بهت میگفتم تقاص بازی با این دل خسته ام چیه

اگه نمیخواستم توی یه لحظه حالتو جا می آوردم

حتی یه نفر حتی نه ده نفر صد نفر جات می آوردم

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 345
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 821
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 6,625
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 6,625
  • بازدید ماه : 6,625
  • بازدید سال : 1,997,354
  • بازدید کلی : 8,196,656