loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 381 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری

 

سلام ای پیچک تناز نازم ،سلام ای هستی ام راز نیازم

تورا با بوسه اتش میکشم،تو میسوزیو جانم بج جانت

**********اس ام اس عاشقانه*********

اس ام اس عاشقانه|اس ام اس عشقانه

تو را تا بکی از یاد بردن نورا تا به کی عاشق مردن

من از تو نترسم ای عشق منو تو عاشقانه جان سپردن

********اس ام اس*******

 

گلا ای عشق تارم گلا ای ناز سرو تارم تو را

عاشقانه دوست دارم تو نیز همچون برایم؟

******اس ام اس روز در فان پارسی*****

عشق تو اتش است جانم اتش گرفتو عاشقانه سر سپرد

عشق را از هر طرف نوشتم عشق بود

پیامک عاشقانه

.

.

متن عاشقی

.

 

گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است

گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

متن عاشقانه

.

.

در دلی دارم ز حضرت او کی میشود دلم را نکشنی

ای به پیشم منم غلامت شوم ارم شم....

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 400
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 861
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 17,644
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 17,644
  • بازدید ماه : 17,644
  • بازدید سال : 2,008,373
  • بازدید کلی : 8,207,675