loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 379 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)
آقایان ، ارگاسمی قویتر و لذت بخش تر داشته باشید !
به نظر می رسد همین که بحث از نکات جنسی می شود ، معمولا راضی کردن زنتان و این که چگونه او را در تخت خواب دیوانه کنید مد نظر قرار می گیرد . که این ذهنیت را به وجود می آورد که تنها هدف اغلب مردان همین است و بس .
اما شما چه طور ؟ آیا شما هیچ نشانه ای از ارگاسم خودتان سراغ دارید ؟ این درست است که وقتی انزال داشتید و آلت شما سست و شل می شود ، معمولا عمل جنسی پایان می یابد – چون شق شدن آلت جزء مهمی از معادله جنسی را شامل می شود – اما باور کنید یا نه ، این امکان وجود دارد که به ارگاسم برسید و همچنان در حالت نعوظ - شق شدگی – باقی بمانید . اما سوال این است که آیا واقعاً این را می خواهید ؟
به نظر می رسد همین که بحث از نکات جنسی می شود ، معمولا راضی کردن زنتان و این که چگونه او را در تخت خواب دیوانه کنید مد نظر قرار می گیرد . که این ذهنیت را به وجود می آورد که تنها هدف اغلب مردان همین است و بس .
اما شما چه طور ؟ آیا شما هیچ نشانه ای از ارگاسم خودتان سراغ دارید ؟ این درست است که وقتی انزال داشتید و آلت شما سست و شل می شود ، معمولا عمل جنسی پایان می یابد – چون شق شدن آلت جزء مهمی از معادله جنسی را شامل می شود – اما باور کنید یا نه ، این امکان وجود دارد که به ارگاسم برسید و همچنان در حالت نعوظ - شق شدگی – باقی بمانید . اما سوال این است که آیا واقعاً این را می خواهید ؟
ارگاسم مردانه چیست ؟
از نظر پزشکی ، ارگاسم در مردان شامل انقباض و جهشی است که اغلب مردان در آلت ، پروستات ، و ناحیه لگن احساس می کنند . این تحریکات با افزایش تعداد ضربان قلب ، تنفس سریع ، تنش عضلانی ، انقباض ماهیچه باسن و افزایش فشار خون که باعث آزاد شدن ناگهانی تنش ها می گردد همراه است .
بسیار خوب ، کمی تخصصی شد می دانم . قطعاً اتفاق های دیگری نیز در برای بدن می افتد . اما صبر کنید . آیا می دانید که انزال . ارگاسم دو مقوله ی جدا از هم هستند ؟ باور کنید !
درست قبل از ارگاسم مایعات منی – seminal fluids -  تا پایه آلت در لوله ادراری بالا می آیند . این باعث همان احساس آشنایی است که شما از انزال دارید ، می گردد . سپس ، ضمن رسیدن به ارگاسم ، بیضه های شما به طرف بدنتان جمع شده و سیستم اداراری از کار می افتد تا منی شما از آلتتان خارج گردد بدون آن که با ادرار همراه باشد . و البته تمام آن انقباض های ماهیچه ای دلالت بر این دارد که ارگاسم رخ داده است .
انزال اگر چه تنش غیر ارادی ماهیچه ای است ، انعکاسی که در انتهای ستون فقرات پیش می آید و سبب خروج منی می گردد . به طور متوسط ، از یک مرد سالم حدود 3 تا 5 میلی لیتر منی در هر بار خارج می گردد و در هر میلی لیتر ، 150 تا 500 میلیون اسپرم وجود دارد . 
از شانس شما این تشنج احساس بسیار قوی ایجاد می کند . اما چون اغلب مردان یاد گرفته اند که ارگاسم و انزال را با هم داشته باشند ، بیسار مشکل اما امکان پذیر است که بتوانند آن دو را جدا از هم بپذیرند .
به یاد داشته باشید که تمام آن احساس های شگفت انگیزی که به محض آمادگی برای انزال احساس می کند از ارگاسم ناشی می شود و نه از انزال شما . می دانم ، شاید احساس می کنید وقتی به ارگاسم می رسید که احساس عبور منی از آلتتان را داشته باشید . اما باور کنید این فقط یک حس اکتسابی است . شما یاد گرفته اید که این دو مقوله را یکی  بدانید چون فکر می کنید یکی بدون دیگری امکان پذیر نیست . اما امکان پذیر است !
ولی به یاد داشته باشید که اغلب محققین معتقد هستند با این که مردان می توانند بدون انزال حتی به چند بار ارگاسم برسند . این امر جریان طبیعی ارضای مردان را متوقف می کند . بنابراین اگر چه ارگاسم و انزال از نظر پزشکی منفک از یکدیگرند ، برخی محققین استدلال می کنند این تلاش ارزشکمندی نیست . علاوه بر این ، زنانی که به چند ارگاسم می رسند بدون هیچ گونه تلاشی این کار را می کنند . 
چه چیزی ارگاسم شما را کنترل می کند ؟
خیلی از مردم مایلند باور کنند که واکنش های جنسی یک مرد ساده است ، اما از طرف دیگر برای زنان آن قدر پیچیده که از یکی به دیگری متفاوت است . اما تمامی آقایان نیز در این امر متفاوتند و باور کنید یا نه ، ارگاسم شما پیرو مغز شماست درست مثل آلت شما !
باور کنید یا نه ، مغز شماست که تعیین می کند چه نوتع ارگاسمی را داشته باشید و بسیار طبیعی است که بعضی وقت ها ارگاسمی غیر قابل کنترل و حیرت آور دارید و بعضی وقت ها هم ارگاسم شما چیزی شبیه یک بار گذرا بیشتر نیست ! چرا ؟ 
دلایلی وجود دارد :
شرایط بیرونی
همان طور که قبلا گفتم ، مغز شما نقش اساسی در احساستان از ارگاسم دارد ، ‌بنابراین اگر ذهن شما مشغول موضوعات کاری ، مسائل پولی ، بی اعتمادی شریکتان ، چشم داشتن به زنان دیگر و هر نوع استرس در این زمینه باشد ، شما لذت زیادی از ارگاسمتان نخواهید برد .
خستگی بدنی
درست مانند اشتغالات ذهنی ، اگر بدنتان خسته ، صدمه دیده ، بیش از اندازه شل و یا امثال این ها باشد ، ارگاسمتان به پایان می رسد در حالی که احساس ضعف یا حتی بدتر ، عدم موجودیت می کنید . بنابراین قبل از نزدیکی از آمادگی بدن و ذهنتان اطمینان حاصل کنید .
به معاشقه و نوازش بپردازید
بسیاری از مطالعات اشاره می کند که مردان تمایل زیادی به معاشقه و نوازش نشان نمی دهند اما من نظر دیگری دارم . تقریبا تمامی آقایانی که می شناسم گفته اند که از بازی قبل از دخول لذت می برند . بگذارید زنتان تمام بدن شما را لمس کند و بدنتان را برای مراحل بعدی آماده کند .
فانتزی پرداز نیستید 
بسیار خوب ،‌در حال خاضر راهی ندارم جز این که پیشنهاد کنم شما تصور کنید که زنتان بهترین ، زیبا ترین و جذاب ترین زن دنیاست ! و فرض کنید که هیچ زن دیگری قادر نیست بیشتر از زنتان به شما لذت جنسی بدهد و این اولین باری است که معاشقه می کنید . اگر این گونه تصور کنید کیفیت ارگاسم شما ده برابر می شود .
کیفیت مالش
لازم است که مقدار مناسبی از مالش برای امکان ایجاد ارگاسم فراهم گردد ، خواه خیلی نرم باشد یا تند و خشن . وقتی احساس کردید به ارگاسم نزدیک می شوید رفتارتان را عوض کنید : یک بار به آهستگی فرو کنید و دفعه ی بعد به سرعت این کار را انجام دهید . این تغییرات به شما کمک می کند تا در مورد نوع احساساتی که شما را لذت بالاتری می رساند بیشتر بدانید .
روانکاری را فراموش نکنید 
روانکاری به منظور راحتی نفوذ و اطمینان از این که شما و خانمتان احساس راحتی می کنید لازم و ضروری است . اما مراقب باشید ، روانکاری بیش از حد می تواند احساس را از بین برده و منجر به بی حسی گردد .
در صورت امکان ، از همان مایعات واژن زن استفاده کنید و در غیر این صورت مقدار کمی روانکار به کار ببرید . کافی است شما مهارت معاشقه قبل از دخول را به خوبی یاد بگیرید و به آن عمل کنید . آن وقت است که نیازی به هیچ گونه ماده روانکاری نخواهید داشت !!!
عاشق شریکتان نیستید 
باور کنید یا نه ،‌از 100 مردی که من از آن ها سوال کردم ، بیشتر از 80 نفر گفتند که وقتی عاشق شریکشان بودند ارگاسم بسیار شدید تر و رضایت بخش تری داشتند . پس اگر از همسرتان دلخور هستید و به تازگی مشاجره ای با هم داشتید و هنوز نتوانسته اید با هم آشتی کنید و همه چیز را به فراموشی بسپارید اصلا روی رسیدن به ارگاسمی قوی حساب نکنید .  
موفق باشید 
نوشته ی دیوید استراونی
ترجمه از مجید
جي 15
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 2,869
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,869
  • بازدید ماه : 200,414
  • بازدید سال : 1,504,859
  • بازدید کلی : 7,704,161