loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 260 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

 

یانگ فنگ گفت: ماجرا از زمانی شروع شد که دخترم به دنیا آمد اما در کمال تعجب او نوزادی بسیار زشت بود و هیچ شباهتی به من و همسرم نداشت. او همچنین گفت: پس از بررسی‌هایی متوجه شدم همسرم پیش از آشنا شدن با من تحت عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته اما در رابطه با این موضوع هیچ صحبتی با من نکرده بود.
 

 شکایت از همسر بدلیل به دنیا آوردن بچه ای زشت


جیان فینگ به قاضی گفت: ما طی یک رابطه عاشقانه ازدواج کردیم و سریعاً نیز همسرم باردار شد، من توقع داشتم که کودکمان نیز همانند همسرم زیبا باشد اما کودک بدنیا آمده بسیار زشت است و شبیه هیچکدام از ما نیست. 


 

کودک آزمایش شد و نتیجه این بود که این کودک دقیقاً فرزند همین مرد است،پس از تحقیقات مشخص شد این کودک شبیه به مادرش است اما
این خانم در کره جنوبی،عمل زیبایی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار انجام داده بود و همسر او از این موضوع خبر نداشت،پزشکان برای او توضیح دادند درست است که چهره تغییر کرده اما ژنها که تغییری نمیکنند



 


 

 

یانگ معتقد است که همسرش او را فریب داده و با چهره‌ای دروغین، خود را به او معرفی کرده است.یانگ پس از طرح دادخواست طلاق در دادگاه حضور یافت. قاضی با شنیدن ادعای مرد و تایید صحت آن، یانگ را متضرر شناخته و مبلغ ۷۵ هزار پوند خسارت تعیین کرد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 519
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 10,246
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68,228
  • بازدید ماه : 174,521
  • بازدید سال : 1,478,966
  • بازدید کلی : 7,678,268