loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 235 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس بوسه

اس ام اس بوسه

اس ام اس های بوسه

بوسیدن قول ماندن نیست شروع با هم بودنه

درک وهم را فهمیدن و حس به هم رسیدنه

 

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش که فردا نیابند خاکسترم


گفتی که می بوسم تو را ، گفتی تمنا می کنم ، گفتی اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم

گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم ، گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم


بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن


انسان به سه بوسه نکمیل میشود ، بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری

بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی ، بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری


بوسه تنها تصادفیه که خسارت نداره…آغوش تنها پارکینگه که جریمه نداره…

میای باهم تصادف کنیم   بریم پارکینگ!


جانان به بوسه ای مرا یاد بکن ، این بندی زن ندیده را شاد بکن

قبل از بوسه برای محکم کاری ، درخواست آمبولانس و امداد بکن


اگه میشد با بوس شارژت کنم   ، اینقدرمی بوسیدمت که دائمی بشی!


اعتبار دوستی شما رو به پایان است ، لطفا برای شارژ مجدد یک بوس ارسال کنید


B♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥♥O♥O♥♥S

اینم یه مسج پربوس واسه شیرین ترین دوست


هوسولوموجوکوبو
لوفومولو خوندی؟
 فقط میخواستم لبات غنچه بشه بوسش کنم.


بیب بیب برو کنار ، این اس ام اس یه بار  بوسه داره ، برو کنار خیس نشی !


سلام ، یه چیز میگم بگو باشه ، یه ماچ میدی دلم وا شه؟


میخوام بیام کنار تو، تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم!


من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن .


نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن مینهم /   لحظه دیگر به تو پس میدهم !


لب مکیدن کار من نیست مگر باشد لبت

من قند دارم ولی می خواهم آن قند لبت


پیشی پیشی ملوسم

دیگه دارم می پوسم

از این فاصله دور

اون لپتو می بوسم!!


تست رفاقت : اگه مار لبمو نیش بزنه میمکیش یا میذاری بحال خودم بمیرم ؟


بوسه پلی است بین قهر و آشتی ، بیا هی قهر کنیم هی آشتی !


فرستنده این پیام یه بوس میخواد ! اگه الان واسش نفرستی ، ارواح خبیسه ! میان به زور ازت میگیرن !!! بـــــــــــــله !!!


اگه خواستی بوسم کنی به نکات زیر توجه کن

.

.

.

.

وای

دیدی میخوای بوسم کنی

خجالت نمی کشی؟


شما برنده ی یه بوس از بانک لب من شده اید ، 
بفرستم یا خودتون میایید ببرید؟


مشترک گرامی!

بدلیل بدهی قبلی ، هرجا که گیرت بیارم… میبوسمت!


كلوب اس ام اس.آي آر

چشم لیلا زده ات سوسن شبهای من است / بوسه از باغ لبت خواهش لبهای من است .


به تو یک «سمبوسه» میدم که دو حرف اولش مال دشمنانت باشه و چهار حرف آخرش مال خودت باشه!


بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه ندارد.


میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !


زندگی چیه ؟

زندگی عشقه.

عشق چیه ؟

عشق بوسیدنه.

بوسیدن چیه ؟

بیا اینجا بهت بگم !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 5,137
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84,830
  • بازدید ماه : 337,437
  • بازدید سال : 1,952,724
  • بازدید کلی : 8,152,026