loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 294 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال زمانه (واست میمیرم)

 

 

 

 

متن شعر آهنگ واست میمیرم گروه هفت:

سردی نگاتو بشکن ،فاصله سزای ما نیست

تو بدون، واسه همیشه، این جدا ئی حق مانیست

بودن تو آرزومه ، حتی واسه یه لحظه

میمیرم بی تو

خوندن من یه بهانست ،یه سرود عاشقانست

من برات ترانه می گم، تا بدونی که باهاتم

تو خود دلیل بودنم ،بی تو شب سحر نمی شه

میمیرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو به کوه و دریا نمی دم

با تو می مونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

واست میمیرم ، جواب دنیا رو می دم

با تو می مونم واسه همیشه

خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم

توی تنهاییام فقط به تو فکر می کنم

با تو می مونم واسه همیشه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 267
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 608
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 7,101
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 86,794
  • بازدید ماه : 339,401
  • بازدید سال : 1,954,688
  • بازدید کلی : 8,153,990