loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 217 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

جوک های جدید و خنده دار – نیمه اول شهریور ۹۲

جوک های جدید و خنده دار   نیمه اول شهریور 92

دوستان پرسیدن که ما چطور میتونیم تو این چن روز باقیمونده از تابستون حال استاد ترم قبلمون رو بگیریم؟
بعله! سوال خوبیه! یه سیمکارتی که کسی شمارش رو نداره رو پیدا کنید….
حالا با اون شماره زنگ بزنید به یه شماره ی دلخواه(مزاحمی) بعد که طرف گوشی رو برداشت شما شروع کنید به فحش دادن ! فک کنید دارید به استادتون فحش میدید… !
خُب! حالا شمارتون رو دایورت(انتقال تماس) کنید به شماره تلفن استادتون!
و دیــــگــر هــیــچ….(^ــــ^)

.

.

.

فاصله خونه ما تا دانشگاه ۲۰ دقیقه راهه
من بیچاره دیروز امتحان داشتم ازخوابم دیر بلند شدم با کلی عجله سوار ماشین شدم(ایشالا شما بهترشو میخرید) رفتم سمت دانشگاه
همین که ماشینا (ایشالا شما بهترشو میخرید) پارک کردم پیاده شدم دیدم که اشتباهی دمپایی پوشیدم
کلی اینور اونورا نگا کردم کسی رسدم نکرده باشه ، باسرعت تمام از محل متواری شدم….

.

.

.

هر وقت کسی یه کار خوب براتون کرد هزار بار ازش تشکر کنید تا زمانی که کاری رو خراب کرد راحت بتونید منت کنید!!!

.

.

.

 تاحالا دقت کردین همیشه تو فیلمای وحشت ناک استارت ماشین کار نمیکنه …………….

.

.

.

آغا پارسال رفته بودیم جنگلای شمال ،داشتم هیزم جمع میکردم که یهو یه خرس دیدم که مشغول خوردن عسل رو درخته ، سریع رفتم زیر درخت و پاشو غلغلک دادم ، خلاصه آغا ترکید از خنده و یهو گفت جعفر جان عمت بس کن.
این دروغی بود که گویندش هنوزم اصرار داره که این داستان دروغ نیست ، باید بگردم ببینم این قرصاشو از کی میخره

.

.

.

من کوچیک که بودم با پسر خالم خیکی جور بودم یعنی ما دوتا گودزیلاهایی بودیم برای خودمون.
یادش بخیر قورباقه ها رو می گرفتیم تو دهنشون ترقه می ذاشتیم باید بودین می دیدین قورباقه بدبخت پودر میشد یعنی قاتل زنجیره ای بودیما!
یه بارم سر یه مرغ با بیل کندیم<
الان که فکرشو می کنم عذاب وجدان می گیرم.

.

.

.

دختره متولد ۷۶ نوشته کجاست اون عشقهاى قدیمى….؟؟؟
من فکر کنم صبح شیرکاکائو زیاد خورده…!!!

.

.

.

بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زُل میزدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم !
یه همچیم آدم خجسته و شیرین العقلی بودم من …

.

.

.

اهااااااااایی…
شماهایی که از دور اونقدرخشگلین!!!!!
میمیرین ازنزدیکم همونقدر خشگل باشین؟؟؟؟؟؟
ن واقعآمیمییییییرین(ازتیکه های فیروز تو دودکش)

.

.

.

تحقیقات نشان میدهد که استعمال واژه”پر رو”
از طرف دختران به معنای آخ جون می باشد!
دخترا با لایکا بگید که حقیقت داره!!!

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 307
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 832
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 7,284
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,284
  • بازدید ماه : 7,284
  • بازدید سال : 1,998,013
  • بازدید کلی : 8,197,315