loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 217 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس های فک و فامیله داریم جدید

یه پسر عمو دارم ۲٫۵ سالشه (فرا گودزیلاییه واسه خودش) ، چند روز پیش مامانش دعواش میکنه که چرا موهای خواهرتو کشیدی ؟ اینم خونسرد میره تو آشپزخونه ، کبریت رو برمیداره ، میره پیش باباش و میگه : بابا کبریت ، مامان آتیش!!!!!!! O_o

.

.

.

::..پست اولمه پ بزن به افتخارش لایکو دی ..:: صب از خونه زدم بیرون ، دیدم گوشیم نیست
از یه بنده خدایی گوشی گرفتم
زنگ زدم خونه پرسیدم گوشی من تو خونه ست؟
گفتن حالا میگردیم خبر میدیم
یهو دیدم گوشیم داره از اعماق کیفم زنگ میخوره
پیداش کردم دیدم از خونه زنگ میزنن
میگم: بله؟
میگن: الو سلام؛میگماااا گوشیت تو خونه نیستااا؛ بگرد پیداش کن !
اغا اصن فک و فامیله ما داریم؟!!!

.

.

.

عاقا امروز برام خاستگار اومده بعد مامانم اومده تو اتاقم بهم میگه ارایش نکن یکمم برای خودت سیبیل بکش اینا فک کنن دختره خوبی هستی ورت دارن ببرنت من عز دستت خلاث شم
من:o
مامانمممم:)))))
گل های قالی:))))))
خاستگار:(((((((((((

.

.

.

به دخترعمم گفتم برو لب تابتو بیار بریم ۹۸فان.میگه تواون سایت فقط ۹۸فان هس؟بهش میگم بیار نشونت بدم.حالا اورده اومدیم توسایت بعده ۵ مین رفتم اب بخورم برگشتم دیدم داره جوک ها و اس هارو میخونه ببینه چن تا جوک هس.
شمابگین عایا فک و فامیله ما داریم؟…به سلامتی خودمو دخترعمم و اهالی ۹۸فان یه کف مرتب و لایک لطفا…

.

.

.

مامان بزرگم وقتی نوه هاشو میبینه باید یه ساعت براش توضیح بدن کدوم به
کدومه…حالا عکس. ۴×۳ خرم سلطان از نیم رخ تو مجله با سرعت نور
تشخیص میده

.

.

.

تو آشپز خونه غذا می پختم(چیه نکنه فک کردین منم از اون دس پا چلفتی یام)زده بودم زیره آواز مامانم اومده می گه جیرجیرکه رو دیوار آواز می خوند باباش می گفت قربون صدایه نکر برم که قطع نمیشه!!!!!!!!!!!!!
من می خوام برم تو لونه مورچه ها قایم شم دیگه…….اینم فک وفامیله من دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

مامان اومد تو اتاقم .. بدون هیچ توضیحی میگه بنویس دانمارک .. زود !
من اس ام اس های فک و فامیله داریم جدید هان .. برا چی ؟
مامی : میگم بنویس دانمارک .. کاریت نباشه !
رو یه کاغذ نوشتم .. میگه دوباره بنویس
دوباره نوشتم .. چن دقیقه به کاغذ نگا کرد .. میگه خب بلدی .. من رفتم .. به کارت برس !!:-)
من

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 141
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 562
  • بازدید امروز : 4,867
  • باردید دیروز : 11,117
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 84,560
  • بازدید ماه : 337,167
  • بازدید سال : 1,952,454
  • بازدید کلی : 8,151,756