loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 240 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید داغ دلم از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید داغ دلم از علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام داغ دلم
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی – آهنگساز : علی عبدالمالکی – تنظیم : امیر حیدری

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام داغ دلم:

♫♫♫♫♫♫

“داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش”(دو بار)

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

♫♫♫♫♫♫

 بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم. نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

دوباره دستامو بگیره

داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

MP3 – ۱۲۸

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 725
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 14,144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 32,801
  • بازدید ماه : 14,889
  • بازدید سال : 1,319,334
  • بازدید کلی : 7,518,636