loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 281 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید بهمن 91

اس ام اس عاشقانه

 

اگر با گریه دریایی بسازم / اگر با خنده رویایی بسازم
اگر خنده شود در من فراموش / اگر گریه شود با من هم آغوش
تو را هرگز نخواهم کرد فراموش

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

زندگی ساده است ؛ به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

تیغ روزگار شاهرگ “کلامم” را چنان بریده که سکوتم “بند” نمی آید

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند
فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

کاش هرگز در محبت شک نبود / تک سوار مهربانی تک نبود
کاش بر لوحی که بر جان دل است / واله تلخ خیانت هک نبود

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

قوطی های رنگ را به دیوار می پاشم 
بیهوده است ، تصویر تو پاک شدنی نیست از روی دیوار نگاهم

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

شیشه نازک احساس مرا دست نزن 
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد
 کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت.

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت 
فهمیدم که گاهی
 هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدن است

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه
نمک را بگذار برای من ...
 که می خواهم این زخم همیشه تازه بماند !

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی ! و ناگهان عاشقت شدم …

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

زندگی 4 تا پیچ داره :
تولد ، عشق ، ازدواج ، مرگ
 سر کدوم پیچ منتظرت باشم ؟؟؟

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلاً به تو افتاده مسیرم که بمیرم
یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
 یا تنگ در اغوش بگیرم که بمیرم

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

قبل از اینکه عاشقم شوی مرا خوب خوب نگاه کن ، مبادا چیزی از قلم بیفتد که بعدها به چشمت بیاید !

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

کوه نیستی اما صدایت که می زنم ، شعر و شور و عشق به من باز می گردد …

اس ام اس و پیامک عاشقانه جدید

دوست دارم تو سخن گویی و من گوش کنم
غم دل را به کلام تو فراموش کنم
سینه بشکافم و قلبم به تو تقدیم کنم
تا بدانی که فقط جای تو در قلب من است .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 845
  • آی پی دیروز : 887
  • بازدید امروز : 9,364
  • باردید دیروز : 14,710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 9,364
  • بازدید ماه : 9,364
  • بازدید سال : 2,000,093
  • بازدید کلی : 8,199,395